Zanim na świecie pojawi się maleństwo przed każdą przyszłą mamą pojawia się pytanie, jak najlepiej i najzdrowiej przeżyć te cudowne dziewięć miesięcy. Zero stresu, nieforsowny wysiłek fizyczny, miłe spacery, specjalna gimnastyka dla ciężarnej, krzepiący i odpowiednio długi sen… To wszystko jak najbardziej wskazane, ale najważniejsza jest odpowiednia dieta. A odpowiednia to taka, która i maleństwu, i mamie zapewni wszystko co najlepsze i skutecznie zapobiegnie tak częstym w ciąży, uciążliwym zaparciom.

Zaparcia w ciąży i wartościowy błonnik

Często nazywany bywa naturalną miotełką naszego organizmu. I nie bez powodu, bo to nic innego jak roślinne włókna, które przemieszczają się przez przewód pokarmowy prawie niezmienione, wymiatając z niego wszelkie zbędne substancje. Błonnik doskonale wiążę  wodę w jelitach, dzięki czemu przyspiesza wydalanie niestrawionych resztek pokarmowych i skutecznie zapobiega zaparciom. A na nie przecież skarży się niemal połowa przyszłych mam. Dlatego, aby nie miały one kłopotów z wypróżnianiem i mogły regularnie korzystać z toalety, na ich talerzach powinna się znaleźć odpowiednia porcja produktów z błonnikiem. A gdzie ich szukać? Na przykład w niektórych owocach, takich jak jabłka, grejpfruty, porzeczki, suszone morele i śliwki oraz w warzywach korzeniowych – surowych lub lekko obgotowanych. Bogate w błonnik są też tak lubiane orzechy, pestki, nasiona… Źródłem błonnika są także wszelkie produkty pełnoziarniste, takie jak ciemne pieczywo, płatki owsiane, otręby. Jak wprowadzić je wszystkie do diety przyszłej mamy? Wystarczą naprawdę małe zmiany, by wspaniale urozmaicić jej codzienne menu i zapobiec zaparciom.

  1. Na pożywne śniadanie dla przyszłej mamy proponujemy domowe muesli z płatków owsianych zalanych wieczorem przegotowaną i letnią wodą, a rano posypanych posiekanymi orzechami, rodzynkami, pestkami.
  2. Na drugie śniadanie lub podwieczorek zasmakuje przyszłej mamie kanapka z pełnoziarnistego chleba i twarożku lub chudej wędliny, ozdobiona zieloną sałatą i pomidorami.
  3. Do każdego posiłku dobrze jest dodać ulubione warzywo lub owoc.
  4. Przynajmniej trzy razy w tygodniu na talerzu przyszłej mamy powinny znaleźć się różnego rodzaju kasze, którymi można np. zastąpić ziemniaki do drugiego dania.
  5. Pożywnym pomysłem na pyszny podwieczorek a nawet kolację jest warzywno-owocowy koktajl lub modne smoothie.

Na dobry początek dnia

Gdy zaparcie u przyszłej mamy nie chce odpuścić, warto poratować się sprawdzonymi sposobami na wypróżnianie. Można np. wypić na czczo szklankę przegotowanej wody z sokiem z połówki cytryny i 1-2 łyżeczkami naturalnego miodu. Warto też uraczyć się przed śniadaniem kompocikiem z kilku suszonych śliwek namoczonych w letniej wodzie. Na wszelki wypadek kupmy w aptece czopki przeciw zaparciom Eva/qu. To oparty wyłącznie na naturalnych składnikach środek doskonale pobudzający wypróżnienie. Warto zastosować go właśnie rano kiedy to układ trawienny działa najaktywniej. Musujące czopki Eva/qu wspierają ten naturalny zegar, a co więcej dają efekt już po kilku minutach. Czopek po wprowadzeniu rozpuszcza się w ciągu kilku minut, uwalniając mikropęcherzyki, które masują ścianki odbytu. Rozpuszczony czopek zmiękcza zatrzymane masy kałowe i powoduje ich oderwanie oraz szybkie i efektywne wydalenie. Przyszła mam może więc szybko i bez stresu udać się do codziennych obowiązków, lekka i w doskonałej kondycji. Innowacyjna formuła czopków Eva/qu sprawia, że są one całkowicie bezpieczne i dla maleństwa, i dla przyszłej mamy. Przede wszystkim dlatego, że się nie wchłaniają, tylko działają miejscowo, bez efektu drażniącego, zmiękczając i ułatwiając przesuwanie się w dół masy kałowej. Co więcej, czopki Eva/qu przyszła mama może bez obaw stosować często i długo. Czopki Eva/qu nie przeczyszczają, lecz pozwalają bezpiecznie pozbyć się zaparć nie tylko przyszłym mamom i mamom karmiącym, ale także wszystkim, którzy tego potrzebują np. osobom przed zabiegami chirurgicznymi, obłożnie chorym, niepełnosprawnym motorycznie, podróżującym, czyli w sytuacjach, które niekorzystnie wpływają na regularność wypróżnień.

Dlaczego czopki Eva/qu?

Bezpieczne nawet dla kobiet w ciąży i matek karmiących musujące czopki na zaparcia Evaqu przynoszą szybka ulgę w zaparciach. Zawierają wyłącznie naturalne substancje. Działają łagodnie, miejscowo, bez efektu drażniącego. Nie uzależniają, mogą być stosowane często i długotrwale. Nie przeczyszczają. Dają szybki efekt – 15 min od zastosowania! 

evaq-pack

  • Zawierają wyłącznie substancje naturalne, całkowicie nietoksyczne, nie wchłaniają się, które po aplikacji uwalniają dwutlenek węgla i wodę.
  • Działają w oparciu o fizjologiczne mechanizmy – bezpieczne dla kobiet w ciąży, karmiących piersią oraz dla osób z hemoroidami.
  • Działają miejscowo, łagodnie i fizjologicznie.
  • Dają szybki Efekt w ciągu kilku minut od zastosowania.- Pozwalają zaplanować moment wypróżnienia.
  • Nie uzależniają, mogą być stosowane często i długotrwałe.
  • Nie powodują działań ubocznych, odwodnienia, zaburzeń równowagi elektrolitowej.
  • Nie działają przeczyszczająco.
Share.

Leave A Reply